Chillen in Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sophie . - WaarBenJij.nu Chillen in Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Sophie . - WaarBenJij.nu

Chillen in Playa del Carmen

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

24 Januari 2013 | Mexico, Playa del Carmen

Inmiddels ben ik anderhalve week in Playa del Carmen. Het hotel bevalt prima en de Spaanse les die ik elke ochtend volg is erg leuk en leerzaam. We oefenen dagelijkse gespreksonderwerpen maar ook werkwoordsvervoegingen van de tegenwoordige tijd. Als ik bij een winkel of restaurant ben kan ik in het Spaans iets kopen of bestellen dus ik heb al wat geleerd!
Afgelopen vrijdag ben ik na de les met de groep van school naar de ruines van Tulum geweest, deze waren mooi om te zien! We hebben even rondgelopen en zijn daarna terug naar Playa del Carmen gegaan. Zaterdag ben ik met Amber een dagje naar Cancun geweest om te kijken hoe dat eruit ziet. Het was erg groot en massaal en niet zo leuk als Playa maar het was natuurlijk wel een hele gezellige dag :) We hebben gewinkeld (ook dat moet hier gebeuren) en gegeten bij Chilis. Toen we teruggingen naar downtown Cancun waren we alleen te lang in de bus blijven zitten dus moesten we een stuk teruglopen, we waren net Britt & Imke op vakantie haha. Zondag, maandag en dinsdag hebben we bij Kool beach gelegen op een relaxed ligbed en uiteraard mochten de Margarita's, Tequila sunrises en nachos niet ontbreken! Het was echt heerlijk om daar op het strand te liggen want er werd lekkere muziek gedraaid. Ik zou hier altijd wel willen blijven, wat een leven! Maandagavond heb ik met Amber en Serena sushi gegeten en gisteravond zijn we naar de pizzeria geweest (voor de derde keer alweer want het is goed eten daar). Vandaag regende het helaas dus na de les was er niet zoveel te doen, behalve bij het hotel chillen en bij de Starbucks koffie drinken. Zometeen gaan we barbecuen op het dakterras, ik ga zo eens kijken of het inmiddels droog is!
Laterz!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Houdt van verre reizen maken

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 16382

Voorgaande reizen:

06 Juni 2018 - 06 Juni 2018

Chillen in Sri Lanka

28 Mei 2016 - 18 Juni 2016

Het Verre Vietnam

06 September 2015 - 26 September 2015

21 dagen prachtig Peru

30 December 2012 - 03 Maart 2013

Op reis in Midden-Amerika

Landen bezocht: